• Kurumsal
    • Hakkımızda
    • Ekibimiz
    • Bizden Haberler
    • Kariyer
  • Çözümler
    • Genel Çözümler

      • Genel Uygulamalar
      • CRM ve Satış
      • Satın Alma Yönetimi
      • Stok ve Sevkiyat Yönetimi
      • Üretim Yönetimi
      • Proje Yönetimi
      • Laboratuvar Yönetimi
      • Emlak Yönetimi
      • İnsan Kaynakları ve Bordro
      • Muhasebe ve Finans
      • Sabit Kıymetler
      • Servis Yönetimi
      • E - Uygulamalar
      • Diğer Uygulamalar
    • Sektörel Çözümler

      • Laboratuvar Yönetimi
      • Proje Yönetimi
      • Emlak Yönetimi
      • Yazılım ve Lisans Yönetimi
      • Denetim Yönetimi
  • Neden Firmanet?
  • Referanslar
  • Blog
  • SSS
  • İletişim/Bilgi Talebi
  • Hemen Fiyat Gör

Başarılı İşletmelerin Büyüme Sırrı: CRM Yazılımı!

Son Makaleler

  • Malzeme İhtiyaç Planlama (MRP) Nedir?
  • Hangi İşletmeler ERP Kullanabilir?
  • İnsan Kaynakları Süreçlerindeki Zorluklar
  • CRM ve ERP Arasındaki Farklar Nelerdir?
  • Lojistik ve Planlamada Karşılaşılan Problemler
  • İş Süreçleri Yönetimindeki Problemler
  • Ofis İçerisinde Zamanı Verimli Kullanmanın Yolları
  • ERP Sistemi ile İş Yüklerindeki Etkin Azalmayı Keşfet!
  • ERP ile Tüm İş Süreçlerini Tek Yazılımda Yönetmek Mümkün!
  • CRM Sistemi Nedir? Ne İşe Yarar?
Başarılı işletmelerin vazgeçilmezi olan CRM Yazılımı, müşteri verilerini toplama, analiz etme ve yönetme konusunda oldukça başarılıdır. Satış takibi, kişiselleştirme, veri analitiği, müşteri geri bildirimleri, mobil erişim, iş birliği gibi birçok konuda kolaylık sunar.
24.10.2023

basarili-isletmelerin-buyume-sirri

Başarılı İşletmelerin Büyüme Sırrı: CRM Yazılımı! 

Büyük, küçük ve orta ölçekli fark etmeksizin, işletmelerin başarısı için birçok kriter bulunuyor. Bu kriterler arasında bulunan Müşteri İlişkileri Yönetimi Yazılımı, modern iş dünyasında büyük bir rol oynuyor. CRM Yazılımı, müşteri verilerini toplamak, analiz etmek ve etkili bir biçimde yönetmek üzere kullanılıyor. Dolayısıyla müşteri ilişkilerini güçlendirerek büyümelerine katkıda bulunuyor. Peki, başarılı işletmeleri diğerlerinden farklı kılan CRM Sistemleri ne sunuyor? 

Kişiselleştirme İmkanı 

Müşteri İlişkileri Yönetimi müşterilerinizin ilgi alanlarını, alışveriş geçmişlerini ve tercihlerini takip etme olanağı sunuyor. Bu veriler kullanılarak müşterilere özelleştirilmiş hizmet sunmak mümkün hale geliyor. 

Satış Fırsatlarını İzleme 

İşletme için önemli olan satış fırsatlarını takip etmek, geliri artırmanın anahtarlarından birini oluşturuyor. Bu bağlamda, CRM Yazılımı modülleri bu fırsatları takip etmeyi, önceliklendirmeyi ve daha iyi bir şekilde yönetmeyi mümkün kılıyor. 

Müşteri Geri Bildirimleri

Müşterilerin geri bildirimlerine incelemek ve dönüş yapmak her başarılı işletmenin aksiyonları arasında bulunuyor. Bu bildirimleri bir arada görmek ve ihtiyaçları tespit etmek ise bir program ile mümkün oluyor. İşte böyle durumlarda CRM Yazılımları; müşteri geri bildirimlerini kolayca toplamaya, analiz etmeye ve bu bilgilere dayalı olarak hizmetleri geliştirmeye yardımcı oluyor. 

Veri Analitiği 

Müşteri İlişkileri Yönetimi, büyük miktarda veriyi analiz etme yeteneği de sunuyor. Bu yönüyle de işletmenin trendlerini, müşteri davranışlarını ve gelecekteki beklentilerini daha iyi anlamaya olanak tanıyor.  

basarili-isletmelerin-buyume-sirri-1

Müşteri İletişimi

CRM Yazılımları, müşterilerle daha etkili bir şekilde iletişim kurma olanağı sunuyor. Otomatik e-postalar, hatırlatıcılar ve kişiselleştirilmiş iletişim seçenekleri ile güçlü iletişimi daha da pratikleştiriyor. 

Takım İş Birliği 

Ekip üyeleri arasındaki iş birliğini kolaylaştıran CRM Yazılımı, iş süreçlerinin daha akıcı olmasına katkı sağlıyor. Şirketteki herkes müşteri bilgilerine istediği an ve zamanda erişebiliyor. Böylece müşterilerle ilgili tutarlı ve güncel bilgilere sahip olmak mümkün oluyor. 

Mobil Erişim 

Başarılı işletmeler, müşteri bilgilerine her yerden erişebilme imkanına da sahip oluyor. Haliyle CRM Yazılımı, mobil cihazlara uyumlu olup, işletmenin hareket halindeyken bile etkili bir şekilde yönetilmesini mümkün kılıyor. 

Başarılı işletmelerin olmazsa olmaz aracı olan CRM online araçları ve yazılımları, işletmelerin rekabet avantajını artırmalarına yardımcı oluyor!

Paylaş
  • Kızılırmak Mahallesi 1443.Cadde No:9 Ulusoy Plaza Kat:2 Daire:6, 06510, Çankaya / Ankara
  • info@firmanet.com.tr
  • 0312 439 3940
  • firmanet.com.tr
Kurumsal
  • Hakkımızda
  • Ekibimiz
  • Bizden Haberler
  • Kariyer
  • Gizlilik Politikası
  • Bilgi Güvenliği Politikası
Menü
  • Neden Firmanet?
  • Çözümler
  • Referanslar
  • SSS
İletişim
  • İletişim
  • Haberler
  • Blog
© 2024 Firmanet. All Rights Reserved.
Bilgi Talebi
  • Kurumsal
    • Hakkımızda
    • Ekibimiz
    • Bizden Haberler
    • Kariyer
  • Çözümler
  • Neden Firmanet?
  • Referanslar
  • Blog
  • SSS
  • İletişim/Bilgi Talebi
  • Hemen Fiyat Gör
  • Web Tabanlı Yazılım
  • Kurumsal
    • Hakkımızda
    • Ekibimiz
    • Bizden Haberler
    • Kariyer
  • Çözümler
    • Genel Çözümler
      • Genel Uygulamalar
      • CRM ve Satış
      • Satın Alma Yönetimi
      • Stok ve Sevkiyat Yönetimi
      • Üretim Yönetimi
      • Proje Yönetimi
      • Laboratuvar Yönetimi
      • Emlak Yönetimi
      • İnsan Kaynakları ve Bordro
      • Muhasebe ve Finans
      • Sabit Kıymetler
      • Servis Yönetimi
      • E - Uygulamalar
      • Diğer Uygulamalar
    • Sektörel Çözümler
      • Laboratuvar Yönetimi
      • Proje Yönetimi
      • Emlak Yönetimi
      • Yazılım ve Lisans Yönetimi
      • Denetim Yönetimi
  • Neden Firmanet?
  • Referanslar
  • Blog
  • SSS
  • İletişim/Bilgi Talebi
  • Hemen Fiyat Gör
Aydınlatma Metni

Aydınlatma Metni


İşbu, “Aydınlatma Metni” (“Veri Sorumlusu”) tarafından 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu “Kanun” uyarınca kullanıcıların kişisel verilerinin işlenmesine ilişkin olarak kullanıcıları aydınlatmak amacıyla yayınlanmaktadır.


1) Veri Sorumlusunun Kimliği ve İletişim Bilgileri
Unvan: Firmanet Yazılım Teknoloji A.Ş.
Konya Merkez Adresi:
Büyükkayacık OSB Mahallesi, 101. Cadde, InnoPark Konya TGB, B Blok, No:4/105,
42160, Selçuklu / KONYA
Ankara Ofisi Adresi: Kızılırmak Mahallesi 1443.Cadde No:9 Ulusoy Plaza Kat:2 Daire:6 Çankaya /
Ankara
Telefon: +90 312 439 39 40
E-Posta: info@iworkbetter.com-info@firmanet.com.tr
Aşağıda siz kullanıcılarımız/müşterilerimiz (gerçek ve/veya tüzel kişi) tarafından verilen
kişisel verilerin hangi amaçlar ile işleneceği açıkça yer almakta ve bu verilerin
işlenmesi için açık rızanız talep edilmektedir.


2) Kişisel Verilerin İşlenme Amacı
Kişisel verileriniz, Veri Sorumlusu veya onun yurt içinde ve/veya yurt dışında mukim
iştirakleri, iş ortakları, onun adına verileri işleyen tüm gerçek veya tüzel kişiler (“Veri
İşleyen”) tarafından, toplanmış/toplanan/toplanacak tüm kişisel verilerinizi aşağıdaki
amaçlar doğrultusunda Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri
işleme şartları dahilinde işlenebilecektir.


3) Veri Sorumlusu Tarafından İşlenebilecek Veriler
Şirket Unvanı, Mersis Numarası, IP Adresleri, Konum Bilgileri, İnternet Sitesi İçerisinde
Gezinti Alışkanlıkları, E-Posta Adresleri, Telefon Numaraları, Adresler, Ad, soyad, TC
Kimlik Numaraları, diğer iletişim bilgileri Kullanıcıların/Müşterilerin kendilerine sunulan
ürünler ya da hizmetlere ilişkin tüm beğeni, eleştiri talep ve diğer geri bildirimleri,
yorumları, internet sitesi içerisinde gerçekleşen gezinti ve davranışları(çerez
kullanılmaktadır) ile diğer iletişim bilgileri aşağıda gösterilen amaçlarla Veri
Sorumlusu ve onun iş ortakları tarafından işlenebilir.


4) Verilerin İşlenme Amaçları
Yukarıda gösterilen, kullanıcılara/müşterilere ait veriler ürün ve/veya hizmetlerin
sunulabilmesi, ürünlerin denenebilmesi (demo vb. kullanım), ürünlerin ve hizmetlerin
satış sonrası ve/veya öncesi destek hizmetlerinin verilmesi ve/veya planlamasının
yapılması, bu bilgilerden gerekli istatistiklerinin edinilmesi suretiyle
kullanıcılara/müşterilere sunulacak en uygun hizmet ve/veya ürünün belirlenmesi,
deneme amaçlı olarak sunulan ürün ve/veya hizmetlerde ürünü yahut hizmeti deneyen
kullanıcılara/müşterilere reklam, tanıtım veya promosyon amacıyla (telefon, sms, e-
posta vb.) bilgilendirilmeler yapılması, müşteri/kullanıcı memnuniyetinin sağlanması,
mali ve hukuki yükümlülüklerin yerine getirilmesi ve Veri Sorumlusu’nun faaliyetlerini
daha etkin ve sağlıklı şekilde yürütebilmesi, taraflar arasında akdedilmiş sözleşmelerin
ifası ve kullanıcıların/müşterilerin ürün ve hizmetlere daha kolay ulaşılabilmesi ve
mevzuattan doğan diğer yasal gereklilerin yerine getirilmesi amacıyla,
açık rızanıza dayalı olarak işlenebilecektir.


5) Kişisel Verilerin Aktarılabileceği Taraflar ve Aktarım Amacı
Yukarıda 3 numaralı paragrafta belirtilen veriler “Veri Sorumlusu” tarafından;
Şirket Unvanı, Mersis Numarası, IP Adresleri, Konum Bilgileri, İnternet Sitesi İçerisinde
Gezinti Alışkanlıkları, E-Posta Adresleri, Telefon Numaraları, Adresler, Ad, soyad, TC
Kimlik Numaraları, diğer iletişim bilgileri Kullanıcıların/Müşterilerin kendilerine sunulan
ürünler ya da hizmetlere ilişkin tüm beğeni, eleştiri talep ve diğer geri bildirimleri,
yorumları, internet sitesi içerisinde gerçekleşen gezinti ve davranışlar(çerez
kullanılmaktadır) ile diğer iletişim bilgileri işbu Aydınlatma Metni’nde yer alan
amaçlar ile otomatik olan ve/veya olmayan yöntemler ile temin edilebilir,
devralınabilir, yasal azami sürelerle yurt içinde ve/veya yurt dışında
yazılı/manyetik arşivlere kaydedilebilir (cloud hizmetleri dahil),
depolanabilir, muhafaza edilebilir, elde edilebilir hale getirilebilir,
kullanılabilir, güncellenebilir, değiştirilebilir, birleştirilebilir, yeniden
düzenlenebilir, sınıflandırılabilir ve işlenebilir.


6) Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi ve Hukuki Sebebi
Kişisel Verileriniz e-posta, internet sitesi, telefon, demo talep formu vb. elektronik
yollarla veya Müşteri İlişkileri kanalıyla ve Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde gösterilen
şartlara uygun olarak toplanmaktadır.
Kişisel Veri Sahibinin Hakları
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun 11. maddesi uyarınca kullanıcılar
kişisel verilerinin,
a) işlenip işlenmediğini öğrenme,
b) işlenmişse bilgi talep etme,
c) işlenme amacını ve amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
d) yurt içinde / yurt dışında aktarıldığı 3. kişileri bilme,
e) eksik / yanlış işlenmişse düzeltilmesini isteme,
f) Kanun’un 7. maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde silinmesini / yok edilmesini
isteme,
g) aktarıldığı 3. kişilere yukarıda sayılan (d) ve (e) bentleri uyarınca yapılan işlemlerin
bildirilmesini isteme,
h) münhasıran otomatik sistemler ile analiz edilmesi nedeniyle aleyhinize bir sonucun
ortaya çıkmasına itiraz etme,
ı) Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde
zararın giderilmesini talep etme haklarına sahiptir.
6698 Sayılı Kanun’un 7. maddesi uyarınca kişisel verilerin işlenmesine ilişkin
sebeplerin ortadan kalkması ve tarafınızca yukarıda yer alan iletişim
adresine e-posta yoluyla talebinizi iletmeniz halinde. Talebiniz Veri
Sorumlusu tarafından değerlendirilecektir. Talebinizin, 6698 Sayılı
Kanun’daki şartları taşıması halinde veriler yok edilecek veya anonim hale
getirilecektir.


Kişisel Verilere İlişkin Rıza Beyanı
Tarafımca, e-posta, internet sitesi, telefon, demo talep formu vb. elektronik yollarla
veya Müşteri İlişkileri kanalıyla “Veri Sorumlusu”na beyan ettiğim; Şirket Unvanı,
Mersis Numarası, IP Adresleri, Konum Bilgileri, İnternet Sitesi İçerisinde Gezinti
Alışkanlıkları, E-Posta Adresleri, Telefon Numaraları, Adresler, Ad, soyad, TC Kimlik
Numaraları, diğer iletişim bilgileri, tarafıma sunulan ürünler ya da hizmetlere ilişkin tüm
beğeni, eleştiri talep ve diğer geri bildirimlerimin, yorumlarımın, internet sitesi içerisinde
gerçekleşen gezinti ve davranışlarımın (çerezlerin) ile diğer iletişim bilgilerimin (“Veri
Sorumlusu”) veya onun adına verileri işleyen tüm gerçek veya tüzel kişiler (“Veri
İşleyen”) ve/veya Veri Sorumlusu’nun yurt içinde ve/veya yurt dışında mukim
iştirakleri, halefleri, servis sağlayıcıları iş ortakları tarafından; tarafıma, sunulan
ürünlerin ve hizmetlerin satış sonrası ve/veya öncesi destek hizmetlerinin verilmesi
ve/veya planlamasının yapılması, bu bilgilerden gerekli istatistiklerinin edinilmesi
suretiyle sunulacak en uygun hizmet ve/veya ürünün belirlenmesi, deneme amaçlı
olarak sunulan ürün ve/veya hizmetlerde ürünün yahut hizmetin kullanımının
sağlanması, ürün ve/veya hizmetler hakkında reklam, tanıtım veya promosyon amacıyla
(telefon, sms, e-posta) bilgilendirilmeler yapılması, müşteri/kullanıcı memnuniyetinin
sağlanması, mali ve hukuki yükümlülüklerin yerine getirilmesi ve Veri Sorumlusu’nun
faaliyetlerini daha etkin ve sağlıklı şekilde yürütebilmesi, taraflar arasında akdedilmiş
sözleşmelerin ifası ve tarafımın ürün ve hizmetlere daha kolay ulaşılabilmesi ve
mevzuattan doğan diğer yasal gereklilerin yerine getirilmesi amaçlarıyla
verilerimin, gerçek veya tüzel kişilere aktarılmasına, işlenmesine ve
otomatik olan ve/veya olmayan yöntemler ile temini, devralınması, yasal
azami sürelerle yurt içinde ve/veya yurt dışında yazılı/manyetik arşivlere
kaydedilmesi, depolanması, muhafazası, elde edilebilir hale getirilmesi,
kullanılması, güncellenmesi, değiştirilmesi, birleştirilmesi, yeniden
düzenlenmesi, sınıflandırılması, açıklanması, paylaşımı, (yurt içinde ya da
yurt dışındaki 3.kişilere) aktarılması, transferi ve sair suretler ile işlenmesi
için, ilgili tüm kanuni haklarım hususunda bilgilendirilmiş olarak, açıkça izin
(rıza-onay) veriyorum.