CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi)

 

Firmanet'in CRM modülü, bir firmanın satış öncesi pazarlama sürecinden başlayarak satışın sonlanmasına kadar geçen süreçleri yöneten bir yazılımdır. Temel işlevleri şu şekilde sıralanabilir,

Satış Etkinlik ile pazarlama amaçlı yapılan çalışmaların etkinliğini ve başarısını ölçer. Temaslar ve Teklifler ile tekliflerin hazırlanmasını, keşif listelerinin oluşturulmasını, teklifin maliyet analizinin yapılmasını sağlayarak, görevler ve toplantılar ile idari süreçleri bir araya getirir.

 

Temaslar ve Teklifler

Anket ve Görüşme Yönetimi

Satış Etkinlik

Referans Listesi

Demo Talepleri

İhaleler

Aktivite ve Ziyaret Yönetimi

Toplu SMS Gönderme

 

Satış ve Sipariş Yönetimi

 

Satış ve Sipariş Yönetimi, şirketlerin satış işlemleri ve müşteri siparişlerinin yönetimi için kullanılan bir yazılım modülüdür. Bu modül, satış departmanları, müşteri hizmetleri ve lojistik gibi ilgili departmanlar arasında süreçleri yönetmeyi ve verimli bir şekilde işlemeyi kolaylaştırır, satış süreçlerini otomatikleştirir. 

Bu modül, satış siparişlerinin satış öncesi teklif sürecinden başlayarak sevk planlama, paketleme, etiketleme, sevk etme, irsaliye ve fatura süreçlerinin tamamını içinde barındırır, yurt içi ve yurt dışı satışların da aynı mantık ile yönetilmesini sağlar. Her satış siparişinin, sipariş bazında kar/zarar ölçümlerini yapar, stokta olmayan ürünlerin satın almaya gönderilmesini ve izlenmesini sağlar.

 

Satış Sözleşmeleri

Satış Siparişleri

B2B Siparişleri

Prim Hesaplama

 

Sorularınıza yanıt bulamadıysanız aşağıda yer alan soruları inceleyebilir, daha fazla soru ve yanıt için sık sorulan sorular sayfamıza göz atabilirsiniz.

 

CRM ve Satış

Satış etkinlik menüsünde, pazarlama faaliyetleri başta olmak üzere satışları desteklemek amaçlı yapılan bütün faaliyetler için harcanan zaman ve para kayıt altına alınır. Ayrıca yeni bir temasın da hangi satış etkinlik kaynağından (Fuar, İş Görüşmeleri, Referanslar vs.) geldiği takip edilerek ilgili satış etkinliğinin maliyeti ve bu satış etkinliği sayesinde yapılan satışlar fayda-maliyet analizi yapılmasına yardımcı olur ve doğru pazarlama kanallarına başvurulmasını sağlar. 

Temaslar, potansiyel bir müşteri ile gerçekleşen ilk etkileşim ile başlayan ve siparişin onaylanmasına kadar geçen süreci tanımlamak için kullanılan bir kavramdır. Herhangi bir şekilde iletişime geçilmesinin ardından yapılan yazışmalar, satış adımları, verilen, revize edilen, onaylanan teklifler ile birlikte kaybedilen temaslar ile kaybedilme sebeplerinin tamamı bu menüde takip edilebilir. Bu sayede satış ile ilgili önemli istatistikler elde edilebilir. 

 

 

Bizi Yakından Tanıyın!