ERP, CRM ve BPM Sistemler Nedir?

Kurumsal Kaynak Planlama (ERP), Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) ve İş Süreçleri Yönetimi (BPM) Sistemleri, işletmelerin farklı departmanları için ihtiyaç olan bilgileri incelemek, kaydetmek, raporlamak, yorumlamak ve departmanların verimliliklerini artırmak için tercih edilen bilgi teknolojisi araçlarıdır.  

Şirketler Ne Zaman İhtiyaç Duyar?

ERP iş süreçlerini bütünleştiren, CRM müşteri ilişkilerini güçlendiren ve BPM iş süreçlerini optimize eden yazılımlardır. İşletmeler bu yazılımlarla birlikte çalışarak müşteri memnuniyetini artırabilir, verimliliği yükseltebilir ve rekabet avantajı elde edebilirler. Daha fazlasını sunan Firmanet Yazılım ise iş süreçlerinin yönetimini en üst düzeye çıkarır.

 

 Firmanet Yazılım'ın Ayrıcalıkları!

İşletmelerdeki tüm faaliyetlerin entegre bir şekilde tek yazılımda bulunması, gerçek kurumsal hafızanın oluşmasında en büyük etkendir. Firmanet Yazılım yalnızca ERP, CRM, MRP ve BPM gibi temel iş süreçlerini değil, aynı zamanda ofis yönetimi, e-posta yönetimi, sohbet yönetimi, demirbaş yönetimi, doküman yönetimi, görev yönetimi, bütçe yönetimi, araç yönetimi, nakit akış planlama gibi birçok farklı iş ihtiyaçlarını da karşılayarak işletmelerin tüm alanlarını tek bir yazılımda entegre eder. Entegre olan bu yazılım, farklı departmanlar arasındaki bilgi akışını ve iş birliğini kolaylaştırarak verimliliği artırırken, ortak bir dil oluşmasını da sağlar.  

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) verileri ile satış verileri, stok yönetimi ve finans verileri arasında bulunan entegrasyon sayesinde işletmeler, tüm süreçleri daha bütünsel bir bakış açısıyla yönetebilir, daha iyi raporlama ve analiz yapabilirler. Aynı zamanda işletmelerde personel değişiklikleri yaşandığında veya yeni personel katıldığında, entegre yazılım sayesinde bilgi ve deneyimler kaybolmaz. Yeni ekip üyeleri hızlı bir şekilde bilgiye erişebilir ve işletmenin geçmiş deneyimlerinden yararlanabilirler. Entegre yazılım, işletmenin daha verimli çalışmasına ve süreçlerin daha düzenli bir şekilde yönetilmesine yardımcı olur. Tek bir platformda bilgilerin depolanmasını ve işlenmesini, veri tutarsızlıklarını ve tekrarlı veri girişi gibi hataları azaltır. Böylece işletmelerin zaman ve kaynak tasarrufu yapmasına olanak tanır.  

Firmanet Yazılım'ın sağladığı entegre çözümler, işletmelerin tüm ihtiyaçlarını bir arada karşılamasına ve gerçek bir kurumsal hafıza oluşturmasına olanak tanır. Bu sayede işletmeler daha verimli, esnek ve bilinçli kararlar alarak rekabetçi avantajlar elde edebilirler. Tek bir platformda tüm bu işlevleri sunması ve web tabanlı olarak erişim imkanı sağlaması da kullanıcılar için büyük kolaylık sağlar. Böylece, Firmanet Yazılım, modern işletmelerin karışık ve hızla değişen iş dünyasında başarılı olmalarına katkı sağlayan güçlü bir iş ortağı olarak ön plana çıkar. 

 

 

Yetenek ve Özelliklerimizi Keşfedin!

 

Hızla değişen iş dünyasında verimli iletişim ve iş birliği süreçleri hayati bir öneme sahiptir. Firmanet Yazılım ise bu ihtiyaçları karşılamak için güçlü özellikleri ve çözümleri ile dikkat çeker. Yazılım, sesli ve görüntülü iletişim araçlarını tek bir kullanıcı dostu arayüzde birleştirerek işletmelerin etkin bir şekilde iletişim kurmasını sağlar. Ayrıca anlık mesajlaşma, dosya paylaşımı, toplantı yönetimi ve daha birçok özellikle iş süreçlerini optimize eder. Firmanet'in sağladığı çözümler, şirketlerin verimliliğini artırmak, müşteri memnuniyetini yükseltmek ve rekabet avantajı elde etmek için güçlü bir temel oluşturur. Detaylı incelemek ve Firmanet'in tüm özelliklerine göz atmak için Çözümler  bölümüne bakılabilir.  

 

KULLANICI DENEYİMİNİZİ GÜÇLENDİREN ÖZELLİKLERİMİZ

  • Onlarca farklı yazılım yerine tek yazılım
  • Bütünleşik kurumsal hafıza
  • Departmanlar arası ortak dil
  • Kolay ulaşım (web tabanlı)
  • Kullanım kolaylığı
  • Detaylı onay mekanizması
  • Bilgi güvenliği (on-premises ama web tabanlı)
  • Devirsiz şirket kayıtları
  • Entegrasyon imkanı
  • Uyarılar, bildirimler
  • Detaylı yetkilendirme
  • Farklı raporlama seçenekleri
  • E-posta, ajanda, görev, sohbet uygulamaları

Yazılım Çözümlerimiz

Kullanıcılarımıza Neler Sunuyoruz?

 

Yazılımımız, işletmenizin tüm departmanlarını kapsayan güvenli ve verimli bir çözüm sunar. Onlarca farklı yazılım yerine tek bir yazılımda toplanır. Böylece veri yönetimi kolaylaşarak süreçler daha etkin hale gelir. On-premises ve web tabanlı altyapısı, müşteri bilgilerinin güvenliğini garanti altına alır. Bununla beraber farklı departmanlar arasındaki iletişimi güçlendirir, ortak bir dil oluşturur ve şeffaflığı büyük ölçüde artırır.  

Kullanıcı dostu arayüzü ve eğitim desteği ise işletme personellerinin kısa sürede yazılımı etkin bir şekilde kullanmasını sağlar. Detaylı onay ve yetkilendirme mekanizmaları, iş akışlarının daha verimli ve etkili yönetilmesini mümkün kılar. Devirsiz ve tamamen entegre şirket kayıtları gelecekteki kararlar için güçlü temel veriler sağlar. 

Firmanet Yazılım'ın kolay entegrasyon imkanı ve geniş uygulama yelpazesi diğer sistemlerle uyumlu çalışır. Farklı raporlama seçenekleri ve gerçek zamanlı bildirimler anlık veri analizi ile birlikte karar alma süreçlerini hızlandırır. E-posta, ajanda, görev ve sohbet uygulamalarını tek bir yazılımda bütünleştirir, işletmelerin takımı ile etkili bir şekilde iletişim kurmasına olanak tanır. 

 

 

Nasıl Çalışıyoruz?

Başarıya giderken birlikte atacağımız ilk adımlar...

05 Adım

1
Önce Sizi Dinliyoruz...

İhtiyaçlarınızı anlamak için geçmiş tecrübelerinizi, kullandığınız yazılımlarla yapabildiklerinizi ve hayal ettiklerinizi uzman kadromuzla beraber dinliyor; beklentilerinizi doğru karşılamak adına analiz çalışmalarına başlıyoruz.

2
Firmanet Yazılım'ı Canlı Tanıtıyoruz!

Analiz sonuçlarına göre geliştirdiğimiz Firmanet Yazılım ile kurumsal hafızanızı oluşturuyor. Kurumsal zekanızın gelişimine sağlayacağımız katkıları canlı demo ile yazılım üzerinden sizlerle paylaşıyoruz.

3
Size Bir Teklifimiz Var!

Analiz ve sunum sonrası ihtiyaçlarınızı kapsayacak modüllere, kullanıcı sayısı ve eğitim süresine göre size en uygun teklifi sunuyor ve sözleşmemizi birlikte tamamlıyoruz.

4
Kurulum, Uyarlama Süreci ve Eğitimler...

Sözleşme adımından sonra istediğiniz sunucuya (sanal sunucu da olabilir) birkaç saat içerisinde yeni yazılımınızın kurulumunu gerçekleştiriyor ve eğitim sürecine başlıyoruz.

5
Tek Yazılım, Ortak Dil ve Kurumsal Hafıza...

İşletme büyüklüğünüze göre 1- 3 ay içerisinde uyarlamalar tamamlanmış, eğitim süreciniz başlamış oluyor. Onlarca yazılım yerine web tabanlı tek yazılım ile tüm kayıtlarınızı gerçek Kurumsal Hafıza ile oluşturmaya ve kullanmaya başlayabilirsiniz.

 

 

Bizi Yakından Tanıyın!